Twój przypadek

Nagły ból zęba

Nadrzędną domeną CENTRUM jest niesienie pomocy najbardziej potrzebującym. Dlatego jeśli odczuwasz ból zęba, skontaktuj się z naszą recepcją i poproś o priorytetowe ustalenie terminu wizyty.

Braki w uzębieniu

Brak  zęba oznacza nierzadko niejeden problem. Konsekwencją braków w uzębieniu mogą być m.in. upośledzona funkcja żucia, wady zgryzu, wady wymowy, rozchwianie sąsiednich zębów, czy nawet w skrajnych przypadkach niekorzystne zmiany rysów twarzy.Braki w uzębieniu mogą nie tylko wywoływać dysfunkcję układu stomatognatycznego, ale także ze względu na obniżanie walorów estetycznych mogą  u osób podatnych  mieć wpływ na psychikę.

Najbardziej skuteczną metodą uzupełniania braków zębowych jest wprowadzenie w ich miejsce implantów. Implanty przejmują funkcję korzeni zębowych.Odbudowy protetyczne na implantach pozwalają perfekcyjnie odwzorowywać naturalne zęby. Implanty zapewniają stabilny „fundament”dla wszelkiego rodzaju odbudów protetycznych dając przewagę nad protezami ruchomymi.

Pacjenci zaopatrzeni w prace protetyczne na implantach mówią o korzyściach porównywalnych do posiadania naturalnych zębów.

Tak więc implanty są najbliższe naturze w sytuacji kiedy z różnych przyczyn utraciliśmy zęby pozwalając w skuteczny sposób odtworzyć utracone funkcje żucia, poprawić estetykę uśmiechu znacząco podnosząc jakość życia.

Utrudnione wyrzynanie zębów mądrości

Najczęstszą przyczyną problemów związanych z wyrzynającymi się zębami mądrości jest brak dostatecznej ilości miejsca w szczęce lub żuchwie. Każdy taki przypadek wymaga wykonania badania RTG. Na podstawie zdjęcia chirurg podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu.

Nieprawidłowo ustawione zęby

Współczesna stomatologia oferuje kilka rozwiązań w celu korekty ustawienia zębów. Można poddać się leczeniu ortodontycznemu, które zapewni nam pożądane zmiany. Dokonanie zmian możliwe jest również poprzez zastosowanie licówek, koron i mostów. Dzięki nim osiągniemy spektakularne zmiany w krótkim czasie.

Żółte zęby

Żółty odcień szkliwa może być skutkiem nieprawidłowej diety, palenia tytoniu, nieodpowiedniej higieny lub wynikiem zaburzeń stopnia mineralizacji tkanek twardych zęba.

Jeżeli marzysz o śnieżnobiałym uśmiechu powinieneś zdecydować się na profesjonalne wybielanie w Centrum Stomatologii Estetycznej i Implantologii Wichlińscy. Dlaczego tak ważne jest aby wybielanie było profesjonalne? Ponieważ tylko zabiegi wykonywane przez specjalistów są bezpieczne dla szkliwa i gwarantują natychmiastowe często spektakularne efekty. Naszym Pacjentom w pierwszej kolejności polecamy zabiegi higienizacji jamy ustnej wraz z  ich piaskowaniem przy użyciu bezpiecznych piasków. W czasie takiego zabiegu bezpiecznie usuwa się kamień nazębny i przebarwienia szkliwa. Już po takim prostym zabiegu higienizacyjnym można uzyskać rozjaśnienie zębów. Tak przygotowane zęby jeżeli nie ma p/wskazań po konsultacji ze stomatologiem można poddać procedurze profesjonalnego wybielania.

Nadwrażliwe zęby

Ból zębów podczas spożywania gorących, zimnych, kwaśnych lub słodkich posiłków może być spowodowany ich nadwrażliwością. U pacjentów cierpiących na tę dolegliwość stosujemy z dobrym skutkiem profesjonalną  linię produktów do znoszenia nadwrażliwości.

Zakres usług